Педагоги нашого закладу  мали змогу переглянути цікаві форми роботи з дітьми:

  • гру – стратегію  з дітьми середньої групи №7 на тему: «Подарунки до родинного свята»  (вихователь Анікина О.П.);
  • заняття на тему: «Як діти краплинку води зберегли?» (дитина у світі природи + аплікація) у молодшій групі №9 (вихователь Кулінець С.М.);
  • розвагу-квест  еколого-економічного змісту у старшій групі №6 « Ми природу любимо, з природою дружимо і її бережемо» (вихователь Крупенко В.В,);
  • гру-драматизацію казки «Рукавичка» на новий лад  з виховання бережного та ощадливого ставлення до  речей, що  виготовлені руками дорослих у молодшій групі  №9 ((вихователь Кулінець С.М., керівник гуртка англійської мови Кеча Т.Г.).

   18.02. Педагоги стали учасниками  інтерактивного семінару  «Формування  економічної  освіченості   дітей  дошкільного віку», який провела   в-методист Бурковська О.А. ,  мали змогу     під час      розминки « Ерудит-лото «Бережливі — економні» дізнлися  Що таке бережливість? , Що означає поняття «економний»? ,  Що таке бізнес?, Що таке реклама? Яка програма пропагує збереження природніх ресурcів? та ін.

Через інтерактивні вправи «Мозковий штурм»  уточнили  які форми роботи доцільні в економічній освіті дошкільників, «Мудра торбинка – для вихователів родзинка», вчилися доносити народну мудрість до дітей у доступній і цікавій формі. 

Під час дискусії  «З якого віку потрібно привчати дітей до користування грошима?, в ході  тестування  «Чи вмієте Ви господарювати?» та опитування  «Чи ощадливі Ви?» складаючи  інтелект-карту «Бюджет моєї сім’ї» ще раз переконалися у своїх господарських здібностях, щедрості та економності.

Comments are closed.

Post Navigation