Author Archives: Д „44 ""

                         Бережемо дитячі голоси!

Голос – це унікальний інструмент, який ми використовуємо, коли розмовляємо, співаємо, кричимо, сміємося чи плачемо. Усім треба пам’ятати, що пошкодивши голос у дитячому віці, можна зіпсувати красу його звучання на все життя. А це позначиться на загальному рівні розвитку мовлення людини, на її нервово-психічному стані.

Зазвичай дорослі несвідомо провокують виникнення хвороб голосового апарату у дітей. В дитячому садочку, дома, чи на дитячих святах (днях народження), на вулиці дуже часто просять дітей голосно відповідати, читати вірші, співати, щоб всім було чути! Але багато батьків та педагогів не розуміють, що потрібно запобігти щонайменшому перегріванню голосових зв’язок дітей, слідкувати, щоб режим дитячої розмови був помірним, заборонити дітям надто голосно викрикувати, як скоріше заспокоїти дитину, коли вона плаче, або кричить.

Read More →

  Вчимо  творити змалечку

Сухомлинський писав: «Якщо ви – педагог, мати, батько і зумієте змалку і в юності навчити дитину відчувати красу, захоплюватися дивними творіннями людських рук, нерукотворною красою природи, то ви­ростите людину з високою культурою почуттів».

Дуже важливо навчити дитину творити «за законами краси» ще змалечку.Кожен з видів образотворчої діяльності має можливості  для зображення предметів і явищ, разом дає можливість відображати дійсність різноманітно. Малювання – складніший засіб зображення, ніж ліплення і аплікація. Малювання фарбами, нанесення мазків на папір привертає увагу дитини ще в переддошкільному  віці. Діти близько року вже охоче роблять це, але такі заняття спочатку мають характер забави із олівцем. У молодшому дошкільному віці малювання набуває характеру зображення. Діти малюють олівцями і фарбами. Малюючи фарбами, дитина має можливість цілісно передавати форму предмета, його колір. Лінійний малюнок олівцем дозволяє чіткіше передати частини й деталі предмета.

 

Read More →

Перші кроки з дитиною у чарівний світ музики  

Шановні батьки!

Якщо Ви хочете, щоб серце Вашої дитини прагнуло до Добра, Краси, Людяності, спробуйте навчити її любити і розуміти музику. Вчить її та навчайтеся разом із нею.

Read More →

Чи можна навчити дитину англійській мові в домашніх умовах?

Якщо ви добре володієте англійською, то чому б не передати ці знання дитині? Взявши до уваги певні рекомендації, ви отримаєте можливість стати першим, і напевно, найкращим учителем для своєї дитини.

-Займайтесь регулярно, і ви з кожним днем будете спостерігати приголомшливі результати свого малюка.

-Будьте сповнені ентузіазму. Не варто сподіватися, що дитина самостійно візьметься за вивчення англійської мови. Завдання батьків полягає в тому, щоб активно допомагати їй в навчанні. Нехай ваші діти побачать, що ви з інтересом переглядаєте фільми, читаєте книги, розмовляєте англійською. Через деякий час вони почнуть робити те ж саме. Також не забувайте хвалити маленьких учнів. Підтримка з вашого боку підвищить впевненість в собі і зміцнить мотивацію дитини.

Read More →

Консультація для педагогів: «Як оптимізувати художню діяльність дітей раннього віку»

 Діти 2,5—3 років уже впевненіше тримають художні інструменти, ритмічніше орудують олівцем, а в їхніх малюнках з’являються не лише різно направлені лінії та штрихи, а й дугоподібні лінії та спіралі. Дитина вже може назвати свій малюнок, однак образи ситуативні та нестійкі, тому назви можуть одразу змінюватися. До того ж вона ще не може повторити ті образи, які щойно зобразила. У кінці третього року життя в малюнках дітей починають з’являтися замкнені в коло лінії. Це засвідчує перехід дитини на наступний рівень у розвитку її зображувальних умінь.

Read More →