ЗВІТ ПРО ПІДГОТОВКУ ЗДО ДО НОВОГО 2017-2018 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ.

 

                                                                                     Звіт завідувача ДНЗ № 44

                                                            за роботу у 2017 – 2018 навчальному році  від 14.06.2018 року

Протягом 2017-2018 навчального року колектив дошкільного навчального закладу спільно з батьківським комітетом та Піклувальною радою працював над вирішення ряду педагогічних, організаційних  та господарських завдань. Керівником закладу створювались всі умови для утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління дошкільним закладом, поєднання державного і громадського  контролю за   прозорістю прийняття  й  виконання управлінських рішень,запровадження колегіальної етики управлінської діяльності   що базується на принципах  взаємоповаги  та позитивної мотивації.

Робота дошкільного навчального закладу проводилась відповідно до  змісту Концепції розвитку закладу та потреб сучасного суспільства, спрямовувалась на продовження  спільної роботи закладу дошкільної освіти і сім’ї з  формування духовного ідеалу юних українців в процесі патріотичного та морально-етичного виховання дітей дошкільного віку; підвищення ефективності використання інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду  в процесі художньо-естетичного виховання та формування зображувальних навичок у дітей раннього та дошкільного віку як складової гармонійного розвитку особистості дитини-дошкільника; забезпечення взаємодії дошкільного закладу, сім’ї та школи у формуванні фізичної готовності старших дошкільників до навчання в школі відповідно до Державних стандартів дошкільної освіти.

Протягом навчального року педагогічним колективом забезпечувався гармонійний розвиток особистості дітей раннього та дошкільного віку, у відповідності із науково-практичними засадами Базового компонента дошкільної освіти та змістом діючої програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».

Протягом 2017-2018 навчального року в ДНЗ було прийнято 102 дітей відповідно до електронної черги. З них дітей раннього віку – 84 особи, дошкільного – 18. Альтернативною формою дошкільної освіти (відвідування старших груп ДНЗ без харчування та денного сну: з 9-00 до 12-00) було охоплено 6 дітей, що мешкають в мікрорайоні «Ювілейний».

Дошкільний заклад розрахований на 275 місць. Списковий склад дітей становив в поточному навчальному році 374 особи, з них 88 – діти раннього віку, 286 – дошкільнята. Комплектування груп відбувається за віковим та  родинним принципами з врахуванням вибору батьків, що дає змогу мінімізувати адаптаційний період і зміцнити довіру батьків до дошкільного закладу.

Дошкільний навчальний заклад забезпечений педагогічними кадрами на 90% обслуговуючим персоналом на 95%.

В поточному навчальному році дошкільний заклад переведено на самостійний баланс. Ми маємо власну бухгалтерію, самостійний узгоджений з управлінням освіти власний кошторис, рахунки в банку. Самостійний баланс дає змогу покращувати харчування дітей, створити більше зручностей для батьків щодо проведення оплати за харчування дітей.

В закладі працює 25 вихователів з них 1 – спеціаліст із навчання дітей зображувальної діяльності, практичний психолог, інструктор із фізкультури, 3 музичних керівники, 2 керівники гуртків, вихователь-методист.

З вересня місяця 2018 року планується охопити гуртковою роботою дітей дошкільного віку, що дасть  змогу навчати хореографії 56 дітей та 286 дітей навчати англійської мови. З вересня місяця 2018 року планується запровадити додаткові платні освітні послуги з логопедії, зображувальної діяльності,   словесної творчості, театральної творчості, навчання квілінгу та паперопластики, християнської етики,

Вищу освіту (магістр, спеціаліст) мають 27,  вищу (бакалавр)  –  3 особи, молодших спеціалістів -3 особи.

Протягом 2017-2018 навчального року атестовано 7-х педагогів.

За результатами атестації було  підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» вихователю Марченко Г.Г. та присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» вихователю Таргоній С.В., інструктору з фізкультури Лук’янчук Н.О. «спеціаліст першої  категорії» вихователям Смажній О.С., музкерівнику Письменюк Л.Г., «спеціаліст другої категорії» –  вихователям  Луцюк Г.В., Бойчук О.М.

Названі педагоги досягли помітних успіхів у роботі з дітьми за напрямками пізнавального, патріотичного, фізичного, економічного та  соціально-морального розвитку, ігрової  та мовленнєвої діяльності, що забезпечило не тільки професійний ріст та сформувало інтерес до дослідницької педагогічної діяльності, а й спонукало до активного запровадження в практику роботи з дітьми інноваційних педагогічних  та здоров’язбережувальних технологій та особистісно орієнтованої моделі дошкільної  освіти.

Досвід роботи колективу з економічного і морально-етичного виховання   дітей був узагальнений керівником закладу та описаний в методичному  посібнику «Соціальний розвиток дитини» (Діти п’ятого року життя) та видрукуваний у видавництві «Генеза», м.Києва.

Для успішної реалізації поставлених завдань педагогічний колектив спільно з батьками активно працював над створенням та зміцненням уже існуючої матеріальної бази закладу:  в кожній групі створені розвивальні центри, достатня кількість іграшок та ігрового матеріалу, придбано сучасні дидактичні посібники із різних розділів програми, в порівнянні з минулим навчальним роком на 9% поповнились новими матеріалами куточки економічного виховання, зміцнилась матеріальна база естетичного і фізичного виховання малят, новим змістом наповнились інформаційні куточки для батьків, естетично оформлені всі групові кімнати та вікна у групових кімнатах, кабінетах, музичній  та спортивній залі, коридорах.

Проводиться  капітальний ремонт спортивної зали, що дасть змогу покращити роботу над формуванням фізичних якостей та здорового способу дошкільників,  зручно та безпечно розміщувати фізкультурне обладнання та дрібний інвентар. Встановлено нове естетично оформлене та безпечне обладнання на дитячому  майданчику групи №7, реконструйовано та встановлено новий  ігрові павільйони на майданчиках груп №2,10, що значно покращить проведення рухливих та спортивних ігор дітей на свіжому повітрі в різних погодних умовах. Проводиться  капітальний ремонт спалень груп  №3, № 7, підлоги в роздягальні групи №12, частковий ремонт стін в групах №1,№2, №4, заміна водогінних труб в групах №2, №5.

Складена кошторисна документація для капітального ремонту харчоблоку із заміною всього обладнання та електропроводки за кошти бюджету.

У червні 2018 року з міського бюджету були виділені кошти для капітального ремонту харчоблоку, який розпочнеться у липні місяці цього року.  Ремонтуються сходи біля всіх вхідних дверей. Пофарбовані ворота та обладнання  спортивного та ігрових майданчиків. Придбано тканину та пошито 46 театральних костюми для юних артистів, що дало змогу додатково залучити 10%  дітей  до участі в театралізованих дійствах.

Дошкільний заклад забезпечений достатньою кількістю посуду, постільною білизною, рушниками, предметами гігієни, миючими засобами, що дає можливість дотримуватись вимог Санітарного регламенту для дошкільних  навчальних закладів, правильно доглядати  за дітьми та виконувати санітарні правила утримання приміщення закладу, харчоблоку, пральні, господарського двору.

Всі роботи по ремонту приміщень ДНЗ проводяться  якісно з використанням безпечних сертифікованих    матеріалів.

Для підвищення рівня самоосвіти педагогів протягом минулого року поповнювався методичний кабінет науково-педагогічною, психологічною і методичною літературою, проведено передплату на 11 спеціальних журналів,  1 педагогічна і 1 суспільно-політичні газети.  Передплату проведено на суму 9311гр. Всі кошти на передплату педагогічної преси надійшли від залучених керівником ДНЗ  фізичних осіб – благодійників.

Керівником ДНЗ з метою дотримання безпеки дітей та персоналу  проводились всі роботи, що передбачені Колдоговором, та Заходами з охорони праці та пожежної безпеки:

– проведено 4 інструктажі з охорони праці, 2 інструктажі з пожежної безпеки, 4 інструктажі з охорони життя і здоров’я дітей, 2 цільових, 1 позаплановий;

– перезаряджено 3 вогнегасники на 380 гр.;

придбано 4 пожежних рукави;

– проведене випробування крана-гідранта, пожежних рукавів. Складено відповідні акти;

– 2 рази на рік (восени та весною) проведилось обстеження кріплення спортивного обладнання, меблів, картин. Складено відповідні акти;

– щомісячно проводиться обстеження електрообладнання та внутрішнього  електричного освітлення. Складено відповідні акти;

– проведено практичне заняття з навчання та відпрацювання дій з надання долікарської допомоги  на випадок  травмування.

– на кожному робочому місці наявні інструкції з охорони праці, на харчоблоці і пральні наявні Правила користування електроприладами.

В ДНЗ протягом 2017 – 2018 навчального року виховувались  діти пільгових категорій – 86 чол. Серед них: діти учасників АТО – 21,  діти з багатодітних сімей – 38, діти з малозабезпечених сімей – 4, діти з інвалідністю – 4 , діти з сімей, що постраждали від катастрофи на Чорнобильській АС – 19 чол. З них отримали соціальну підтримку та допомогу – 67 чол., а саме: отримували безкоштовне харчування – 29 чол., сплачували 50% вартості за харчування – 38 сімей. З нагоди Різдвяних свят дітям з  сімей учасників АТО та дітям з інвалідністю були вручені подарунки від благодійного фонду “Волинь Європейська”.

У поточному році в дошкільному закладі оздоровились 269 дітей.

За високі показники в роботі грамотами управління освіти були нагороджені -10 чол., Почесними грамотами управління освіти  ОДА – 2 чол., Почесними грамотами і Подяками виконавчого комітету Рівненської міської ради -4 чол. Почесною грамотою виконавчого комітету Рівненської міської ради нагороджено – 1, Почесною грамотою МОН України -1,  та колектив закладу за успішну  підготовку до нового навчального року та за ІІ місце у конкурсі методичних посібників -2.

За підсумками 2017 року відповідно до ст..58 Закону України «Про освіту» педагогічним працівникам ДНЗ було виділено матеріальну винагороду за високі досягнення у вихованні та навчанні дітей.

Матеріальна допомога в розмірі 400 гривень виділяється профкомом всім працівникам ДНЗ, що перебували на стаціонарному лікуванні. Двоє працівників за кошти (частково) профкому оздоровили своїх дітей в таборах, 1 людина виїжджала  на лікування в санаторій  за путівкою здешевленою на 30%.

В ДНЗ організоване триразове харчування . Вартість харчування на один день складає: для дітей раннього віку – 20 гр., для дошкільного – 26 гр. 50% вартості оплачується з міського бюджету. Харчування різноманітне, якісне, калорійне. Вартість утримання дитини в ДНЗ за 2017 рік склала – 16321,56гр., за 6 місяців 2018 року – 9542,03грн.

Долікарську допомогу дітям надають як старші медсестри, так і педагоги.

До керівника закладу за 2017-2018 навчальному  році було 64 звернення. З них: у 19 зверненнях піднімались питання виховання дітей; організації дієтичного харчування – 14; організаційні -31;

На  звернення щодо  виховання і навчання дітей 19 батьків отримали  консультації керівника; питання дієтичного харчування вирішені в  повному обсязі – 9, частково -5. Питання залишення дітей в старшій групі  ще на один рік позитивно вирішено – 4; 2 особи зважили на аргументи керівника і практичного психолога та віддали дітей до школи; 25 звернень пов’язані з працевлаштуванням та правилами прийому дітей в ДНЗ.

Про витрату коштів, які надходили від батьків на утримання ДНЗ, надавалась повна інформація щомісячно та оприлюднювалась на сайті ДНЗ.

 

Л.Кузьмук, завідувач ДНЗ №44.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про підготовку дошкільного закладу до роботи в новому 2017 – 2018 навчальному  році

  1. Розвиток мережі закладу: 12 вікових груп: з них – 3 групи раннього віку, 3 групи четвертого року життя, 3 групи п’ятого року життя, 3 групи шостого року життя.

Комплектація груп. Всі групи укомплектовані дітьми. У групах раннього віку за списком дітей 89 осіб. З них прийнято у поточному році 105чол. У дошкільних групах – 297 дітей, з них прийнято у поточному році 26 чол. Всього 386 дітей, що на 19 чол. більше у порівнянні з минулим роком.

2.Кадрове забезпечення:

– Вакансії – 0,75 ставки вихователя

–  молоді спеціалісти – 3 чол.;

– працюючі пенсіонери – 2 чол.

– кількість педагогічних працівників з неповним тижневим навантаженням -5

3.Наявність документації на початок навчального року: план роботи на 2017-2018 рік, план роботи на літній період, накази до початку нового року, плани роботи групових вихователів та спеціалістів, заходи з підготовки до зими, матеріали підготовки закладу до опалювального сезону, інструкції з охорони праці та пожежної безпеки, матеріали з цивільного захисту, правила внутрішнього трудового розпорядку, журнали відвідування дітьми ДНЗ;

4.Виконання плану заходів з підготовки до нового навчального року: всі заходи виконані – проведено поточний ремонт групових приміщень та приміщень загального користування, харчоблоку, 3 кабінетів, капітальний ремонт музичної зали: перетерто стіни, утеплено стелю і вікна, змонтовано підвісну стелю, замінено підвіконники, відшліфовано та полаковано підлогу, зроблено натяжні стелі на трьох сходових маршах, капітально відремонтовано спальні у гр..№ 8, 10, 11, буфетні у групах № 1, 2, 4, 5. Благоустроєні ігрові майданчики.

  1. Передплачено на ІІ півріччя 9 часописів і 1 газету, придбано 19 методичних посібників, підготовлений інтерактивний демонстраційний та роздавальний матеріал для навчання дітей.

5.Організація ремонтних робіт (яких, в якому обсязі)

– капітальний ремонт музичної зали (підвісна стеля та її утеплення, встановлення та утеплення підвіконників, перетерання стін,  шліфування та лакування  паркету –305 м.кв. , придбання багетів -460гр.)-  (50680 гр.)

– капітальний ремонт спалень (перетерання  стелі та стін) в гр. № 8,10,11- 440 м.кв. (37530 гр.)

– капітальний ремонт буфетних (лицювання стін і підлоги, побілка,придбання лицювальної  плитки) гр. № 1,2, 4, 5 –96 м.кв. (16840 гр.)

– меблі у буфетну гр..№1,2 – 8200гр.

– капітальний ремонт стелі на маршових сходах (натяжна стеля) –  83 м.кв. (18240 гр.)

– капітальний ремонт внутрішніх пожежних коробів – 9 шт.- 7, 3 м.кв. (3194 гр.) 

– лакування підлоги в коридорах, кабінетах  та спортзал і –1841 м.кв.  (4490,90гр)

– поточний ремонт (побілка): коридорів – 106 м.кв.,(247гр.) групових приміщень – 150 м.кв.(371гр.), харчоблоку –33 м.кв., (264гр.),умивальні гр..№6 ,10, 12, 11, 7 – 88 м.кв.,(247гр.)  кабінетів – 88 м.кв.(440гр)

– капітальний ремонт зовнішній  східців 32  м.кв.  (3750 гр.) 

– капітальний ремонт пральної машини – 6000 гр (бюджет) 

– ремонт парапетів і водовідливів (247 м.п)  – 22414 гр. (бюджет)

Всього :176289гр.      

6.Фінансування   використане для проведення ремонтних робіт:

спонсорські пожертвування : 1070гр.  з них:  завезення грунту – 480гр.

Встановлення обладнання на ігрових майданчиках – 690гр.

бюджетне : 29770гр. 

– ремонт пральної машини – 6000 гр.

– ремонт парапетів і водовідливів (247 м.п)  – 22414 гр.

– повірка лічильника холодної води – 477гр.

– миючі засоби: 879гр.

 – батьківські внески: 147875 гр.

Всього витрачено на ремонтні роботи:  178645гр. 

З них на оплату вартості ремонтних робіт внутрішніх приміщень ДНЗ: 81540гр

7.Покращення матеріальної бази у порівнянні з минулим роком:

з 01вересня 2016 року по 31 серпня 2017 року придбано коштом батьків і поставлено на облік матеріальних цінностей на суму 162957гр.,(з врахуванням будматеріалів), будматеріалів на суму:45765,57гр.

Всього:  162957гр.

За бюджетні кошти було придбано ліжка дитячі 2-х ярусні з матрацами  5 шт. – 10000 гр. Обладнання на майданчики– 44470 гр. дитячі стільчики –  25 шт. – 4500 гр.стелажі для харчоблоку – 3676,32 гр., стіл з нержавіючої сталі для харчоблоку – 1746 гр. , придбання медикаментів – 900 гр.

Витрачено: 65282, 32 гр.

Всього з бюджету на придбання та ремонт з 1.09.2016 по 31.07.2017 року витрачено 95052, 32 гривні.

Всього на зміцнення матеріальної  бази і ремонтні роботи (батьківські, спонсорські, бюджетні, робоча сила) витрачено -308713,32гр. , що 26% більше у порівнянні з минулим навчальним роком.  Бюджетних коштів на придбання цінностей витрачено: 65282,32 гр.  на 33,4%  більше   у порівнянні з минулим навчальним роком.

8.Співпраця і благодійна допомога організацій, підприємств (шефів):

  • Кошти – 0
  • робоча сила- 0

9.Якість виконаних робіт: всі роботи по ремонту приміщень ДНЗ проведені якісно з використанням безпечних сертифікованих матеріалів.

10.Санітарний стан, благоустрій території (озеленення, огородження) та дитячих майданчиків:

– достатня кількість декоративних дерев і кущів, висаджений і доглянутий куточок лісу і саду, оформлений внутрішній дворик;

територія закладу озеленена та огороджена. Паркан відремонтований;

– майданчики відгороджені один від одного декоративними кущами, встановлено коштом батьків 18 одиниць обладнання,обладнання відремонтоване, завезено пісок;

– клумби доглянуті, квіти висаджуються відповідно до сезону;

– дитячі  городи своєчасно обробляються,  доглянуті;

  1. Фізкультурно-спортивна база, проблеми, шляхи вирішення:

Обладнання спортивної зали відповідає сучасним вимогам, диференційоване відповідно до віку дітей, наявне нестандартне обладнання. Достатня кількість спортивного інвентарю для виконання загально розвиваючих вправ (м’ячі, кеглі, палиці, обручі, скакалки, прапорці, стрічки, гантелі, ін..). Придбано лижі та степ-платформи.

  1. Стан харчоблоку, пральні, оцінка їх санітарного стану:У приміщенні харчоблоку проведено поточний ремонт, санітарний стан харчоблоку відповідає вимогам Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів. Все обладнання знаходиться у справному стані, під час експлуатації електрообладнання персонал дотримується інструкції з охорони праці. Приміщення харчоблоку потребує капітального ремонту, обладнання морально застаріле і потребує заміни на сучасне. 
  2. Наявність кабінетів, їх оформлення та оснащення: 2 зали – музична та спортивна, 10 кабінетів: методичний, мистецький, іноземної мови, муз керівників, фізінструктора, практичного психолога, завідувача, ст..медичної сестри, маніпуляційний, ізолятор. Всі кабінети оформлені у відповідності з педагогічними, естетичними та гігієнічними вимогами. У маніпуляційному кабінеті проведено поточний ремонт. Достатня кількість сучасних методичних матеріалів та посібників, всі описані і внесені в картотеку.    Для обслуговування дітей було  придбано медикаменти на суму 1369гр. з них за бюджетні кошти  склали 900 гр.
  3. Дотримання законодавства України з охорони праці та протипожежної безпеки:Проводяться всі роботи, що передбачені Колдоговором, та Заходами з охорони праці і пожежної безпеки:

– проведено 4 інструктаж з охорони праці, 2 інструктажі з пожежної безпеки, 4 інструктажі з охорони життя і здоров’я дітей;

– перезаряджено 2 вогнегасники на 210 гр.;

– проведено заміри опору обладнання на суму: 600 гр.(батьківські кошти)

– проведене випробування крана-гідранта, пожежних рукавів. Складено відповідні акти;

– проведено обстеження кріплення спортивного обладнання, меблів, картин. Складено відповідні акти;

– щомісячно проводиться обстеження електрообладнання та внутрішньої  електричного освітлення. Складено відповідні акти;

– проведено практичне заняття з навчання з відпрацювання дій з надання долікарської допомоги  на випадок  травмування.

– на кожному робочому місці наявні інструкції з охорони праці, на харчоблоці і пральні наявні Правила користування електроприладами.

– капітальний ремонт внутрішніх пожежних коробів – 9 шт.- 7, 3 м.кв. (3194 гр.)

Всього витрачено ТБ.: 4004гр.

15.Проблеми, що потребують вирішення:

– асфальтування території;

– капітальний ремонт харчоблокуремонт  приміщення заміна вентиляційного обладнання, яке вийшло з ладу, на сучасне, збільшення потужності витяжки, заміна всього електрообладнання, стелажів та ванн для миття овочів і посуду; встановлення електрокотла, електропательні, електроприводу.

– зрізування аварійних дерев на території групових майданчиків та внутрішнього дворика.

 – утеплення приміщення закладу освіти.

Завідувач ДНЗ                                                            Л.Кузьмук

 

 

РІЧНИЙ ЗВІТ ЗА РОБОТУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В 2016-2017 Н.Р.

Звіт

завідувача ДНЗ № 44 за роботу у 2016 – 2017 навчальному році

від 13.06.2017 року

Протягом 2016-2017 навчального року колектив дошкільного навчального закладу спільно з батьківським комітетом та Піклувальною радою працював над вирішення ряду педагогічних, організаційних  та господарських завдань. Керівником закладу створювались всі умови для утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління дошкільним закладом, поєднання державного і громадського  контролю за   прозорістю прийняття  й  виконання управлінських рішень,запровадження колегіальної етики управлінської діяльності   що базується на принципах  взаємоповаги  та позитивної мотивації .

Робота дошкільного навчального закладу проводилась відповідно до змісту Концепції розвитку закладу та потреб сучасного суспільства, спрямовувалась на удосконалення роботи педагогів  із  сім’єю для  формування національної самосвідомості, духовності та патріотичних почуттів дітей дошкільного віку шляхом активного використання інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду,підвищення ролі ігрової діяльності для формування культури спілкування та поведінки, набуття та закріплення ціннісного і безпечного ставлення до природного  довкілля та самого себе, забезпечення формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників в процесі підготовки їх до шкільного життя відповідно до Державних стандартів дошкільної освіти.

Протягом навчального року педагогічним колективом забезпечувався гармонійний розвиток особистості дітей раннього та дошкільного віку, у відповідності із науково-практичними засадами Базового компонента дошкільної освіти та змістом діючих програм розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» та «Впевнений старт».

Протягом 2016-2017 навчального року в ДНЗ було прийнято 107 дітей відповідно до електронної черги. З них дітей раннього віку – 81 особи, дошкільного – 26. Альтернативною формою дошкільної освіти (відвідування старших груп ДНЗ без харчування та денного сну: з 9-00 до 12-00) було охоплено 7 дітей, що мешкають в мікрорайоні «Ювілейний».

Списковий склад дітей становив 385 дитини, з них 89 – діти раннього віку, 296 – дошкільнята. Комплектування груп відбувається за віковим та  родинним принципами з врахуванням вибору батьків, що дає змогу мінімізувати адаптаційний період і зміцнити довіру батьків до дошкільного закладу.

Педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом дошкільний навчальний заклад забезпечений повністю.

В закладі працює 25 вихователів з них 1 – спеціаліст із навчання дітей зображувальної діяльності, практичний психолог, інструктор із фізкультури, 3 музичних керівники, вихователь-методист.  Охоплено гуртковою роботою: 119 дітей відвідують заняття хореографією та 286 – заняття англійською мовою.

Вищу освіту (магістр, спеціаліст) мають 30, базову вищу  – 2 особи.

Протягом 2016-2017 навчального року атестовано 4 педагогів.

За результатами атестації було  підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» вихователю Хиноцькій С.Ф. та присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» вихователю    Грабар С.Ф., «спеціаліст першої  категорії» вихователю Кулінець С.М..,  «спеціаліст другої категорії» –  вихователю Войцешко О.І.

Для успішної реалізації поставлених завдань педагогічний колектив спільно з батьками активно працював над створенням та зміцненням уже існуючої матеріальної бази закладу:  в кожній групі створені розвивальні центри, достатня кількість іграшок та ігрового матеріалу, придбано сучасні дидактичні посібники із різних розділів програми, поповнились новими матеріалами куточки патріотичного виховання, новим змістом наповнились інформаційні куточки для батьків, естетично оформлені вікна у групових кімнатах, кабінетах, музичній  та спортивній залі, коридорах.

Проводиться капітальний ремонт музичної зали, що дасть змогу покращити естетичний розвиток дітей засобами музичного мистецтва та урізноманітнити форми музичного виховання малят. Відремонтовано стелі на трьох сходових маршах – встановлено натяжні стелі. Розпочато проведено капітального ремонту спалень груп  №10, 8, 11, мийок у групах №1,2,4,5. Замінено 8 пожежних щитів в коридорах закладу. Придбано принтер. Проведено косметичний ремонт всіх приміщень, внесено зміни в оформлення інформаційних стендів для батьків та педагогів, упорядковано ігрові  майданчики груп, на яких встановлено обладнання придбане як за кошти батьків, так і за бюджетні кошти. Відремонтовані східці біля всіх входів у ДНЗ.

Складається кошторисна документація для капітального ремонту харчоблоку із заміною всього обладнання та електропроводки за кошти бюджету.

Дошкільний заклад забезпечений достатньою кількістю посуду, постільною білизною, рушниками, предметами гігієни, миючими засобами, що дає можливість дотримуватись вимог Санітарного регламенту для дошкільних  навчальних закладів, правильно доглядати  за дітьми та виконувати санітарні правила утримання приміщення закладу, харчоблоку, пральні, господарського двору.

Всі роботи по ремонту приміщень ДНЗ проведені якісно з використанням безпечних сертифікованих матеріалів

Для підвищення рівня самоосвіти педагогів протягом минулого року поповнювався методичний кабінет науково-педагогічною, психологічною і методичною літературою, проведено передплату на 11 спеціальних журналів,  дві педагогічні і 2 суспільно-політичні газети.  Передплату проведено на суму 6211гр. Всі кошти на передплату педагогічної преси надійшли від залучених керівником ДНЗ  фізичних осіб – благодійників.

Керівником ДНЗ з метою забезпечення безпеки дітей та персоналу  проводились всі роботи, що передбачені Колдоговором, та Заходами з охорони праці і пожежної безпеки:

– проведено 4 інструктажі з охорони праці, 2 інструктажі з пожежної безпеки, 4 інструктажі з охорони життя і здоров’я дітей;

– перезаряджено 4 вогнегасники на 420 гр.;

– проведене випробування крана-гідранта, пожежних рукавів. Складено відповідні акти;

– проведено обстеження кріплення спортивного обладнання, меблів, картин. Складено відповідні акти;

– щомісячно проводиться обстеження електрообладнання та внутрішньої  електричного освітлення. Складено відповідні акти;

– проведено практичне заняття з навчання з відпрацювання дій з надання долікарської допомоги  на випадок  травмування.

– на кожному робочому місці наявні інструкції з охорони праці, на харчоблоці і пральні наявні Правила користування електроприладами.

В ДНЗ протягом 2016 – 2017 навчального року виховувались  діти пільгових категорій – 88 чол. Серед них: діти – сироти – 1, діти учасників АТО –22,  діти з багатодітних сімей – 46, діти з малозабезпечених сімей – 3, діти – інваліди – 2 , діти з сімей, що постраждали від катастрофи на Чорнобильській АС – 14 чол. З них отримали соціальну підтримку та допомогу – 74 чол., а саме: отримували безкоштовне харчування – 28 чол., сплачували 50% вартості за харчування – 46.                                                                                 

Оздоровились в дошкільному закладі 289 дітей.

За високі показники в роботі грамотами управління освіти були нагороджені -7 чол., Почесними грамотами управління освіти  ОДА – 3 чол., Почесними грамотами і Подяками виконавчого комітету Рівненської міської ради -5 чол. Почесною грамотою виконавчого комітету Рівненської міської ради нагороджено – 3  та колектив закладу за успішну  підготовку до нового навчального року.

За підсумками 2016 року відповідно до ст..58 Закону України «Про освіту» педагогічним працівникам ДНЗ було виділено матеріальну винагороду за високі досягнення у вихованні та навчанні дітей.

Матеріальна допомога в розмірі 200 гривень виділяється профкомом

всім працівникам ДНЗ, що перебували на стаціонарному лікуванні. Двоє працівників за кошти (частково) профкому оздоровили своїх дітей в таборах, 1 людина виїжджала  на лікування в санаторій  за путівкою здешевленою на 50%.

В ДНЗ організоване триразове харчування . Вартість харчування на один день складає: для дітей раннього віку – 16 гр. для дошкільного – 20 гр. 50% вартості оплачується з міського бюджету. Харчування різноманітне, якісне, калорійне. Однак діти не навчені в сім’ї споживати овочеві блюда : котлети капустяні, морковці, бурякові, овочеве рагу і ін..

Вартість утримання дитини в ДНЗ за 2016 рік склала – 10121,40гр

Долікарську допомогу дітям надають як старші медсестри, так і педагоги.

До керівника закладу за 2016 рік було 61 звернень. З них у 16 зверненнях піднімались питання виховання дітей, організації дієтичного харчування – 17, організаційні -28. На  питання виховання і навчання дітей батьки отримали консультації керівника; питання дієтичного харчування вирішені в  повному обсязі – 11, частково -6. Питання залишення дітей в старшій групі  ще на один рік позитивно вирішено – 4;     3 особи зважили на аргументи керівника і практичного психолога та віддали дітей до школи.

Про витрату коштів, які надходили від батьків на утримання ДНЗ, надавалась повна інформація щомісячно та оприлюднювалась на сайті ДНЗ.

Зав. ДНЗ.                                                                     Л.Кузьмук

13.06.2017 рік