Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови у дітей  дошкільного віку

Існує  декілька факторів що впливають на формування позитивної стійкої мотивації до вивчення англійської мови у дітей дошкільного віку:
Зміст навчального матеріалу;
Організація навчальної діяльності;
Стиль педагогічної діяльності вихователя;
Колективні, групові форми навчальної діяльності.
Щоб вивчення англійської мови для дітей приносило радість та позитивні емоції рекомендують використовувати такі вправи:
– Розпізнавання(іграшок , аплікація розфарбовування і  назвати те що зображено, що зліпили діти;
– фізкультхвилинка;
– вибір слів, картинок на тему чи ситуацію;
– гра  «лото»,  доміно;
– повторення слів за принципом «снігової кулі».
Потрібно пам’ятати декілька правил за допомогою яких  позитивна мотивація до вивчення англійської мови в дітей зростає:

  1. Вчіть дитину тому що це – честь і задоволення для вас.
  2. Говоріть зрозуміло голосно і з ентузіазмом.
  3. Робіть все невимушено і радісно.
  4. Довіряйте дитині і давайте їй зрозуміти це своїм ставленням.
  5. Постійно давайте їй нову інформацію.
  6. Навчайте дитину цілеспрямовано й організовано.
  7. Поряд з вербальним  використовуйте якнайбільше яскравого наочного матеріалу.
  8. Усуньте відволікаючі моменти.
  9. Завжди вмійте зупинитися, дозуйте матеріал невеликими порціями.
  10. Підносьте знання як подарунок.
  11. Не перевіряйте дитину надто часто.

Кеча Т. Г.

Comments are closed.

Post Navigation